OnlineSocial Media

Wskazówki dla firm korzystających z mediów społecznościowych! Oto nasze 10 propozycji!

0
Wskazówki dla firm korzystających z mediów społecznościowych

Żyjemy w czasach, w których media społecznościowe odgrywają pewną rolę w życiu większości ludzi (zwłaszcza millenialsów). Aby więc Twoja firma pozostała na szczycie, ważne jest, abyś skutecznie wykorzystywał różne platformy. Mamy dla Ciebie Wskazówki dla firm korzystających z mediów społecznościowych!

Utrzymuj zainteresowanie odbiorców

Głównym powodem, dla którego ludzie przestają Cię obserwować, jest to, że publikowane przez Ciebie treści są dla nich nieistotne lub „nudne”. Unikaj tego, zachowując lekkość, tworząc małe podpisy tekstu, które od razu trafiają w sedno. Zwykle ludzie mają krótszy okres uwagi, jeśli chodzi o przewijanie mediów społecznościowych.

Twórz angażujące treści

W zależności od tego, kim jest Twoja firma, staraj się, aby Twoje posty w mediach społecznościowych były zabawne i interesujące. Rób to, tworząc posty, które zachęcą odbiorców do kliknięcia ich lub „polubienia”. Publikowanie zbyt dużej ilości informacji sprzedażowych może zniechęcić odbiorców, dlatego zalecamy znalezienie równowagi między postami promocyjnymi, artykułami branżowymi i wypełnianiem strony memami.

Zapewnij wgląd

Storytelling treści pozwala odbiorcom zobaczyć, kim jest Twoja firma. Świetnym sposobem na to jest publikowanie postów na Instagramie. Uchwyć migawki swojego środowiska pracy i pracowników podczas ich codziennych obowiązków. Agencje rekrutacyjne zwykle robią to bardzo dobrze, dając osobisty wgląd w swoją firmę poprzez fotografowanie pracowników i ogólnych wydarzeń w biurze.

Różne treści dla różnych platform

Staraj się tworzyć różne treści dla każdej platformy. Ma to na celu zaspokojenie różnych odbiorców na każdej stronie mediów społecznościowych. Pozwoli to zainteresować ludzi i zachęcić ich do śledzenia lub polubienia Cię na wielu platformach, a nie tylko na jednej.

Publikuj odpowiednie treści

Ta wskazówka jest dość oczywista, ale oto przypomnienie – jeśli Twoja firma działa w sektorze cyfrowym, ponowne publikowanie branżowych wiadomości technicznych pokaże odbiorcom, że jesteś zainteresowany i wyprzedzasz grę w swojej branży.

Traktuj swoich odbiorców jak przyjaciół

Nie publikuj postów jak robot, zachowaj przyjazny i osobisty charakter. Ważne jest również, aby odpowiadać szybko, ludzie chcą odpowiedzi natychmiast, więc nie pozwól im czekać!

Używaj hashtagów

Nie mamy tu na myśli tylko wymieniania wielu hashtagów na końcu posta na Instagramie lub Twitterze. Ale także umieszczanie raz w tygodniu postów z popularnymi hashtagami #MondayMotivation lub #WeeklyWisdom.

Śledź!

Jeśli Twoja firma dopiero zaczyna budować swoją obecność w mediach społecznościowych, śledź wiele kont związanych z Twoim sektorem. Jest więcej niż prawdopodobne, że zaczną Cię obserwować, a Twój profil zacznie się rozwijać.

Znajdź najbardziej efektywną platformę

W zależności od firmy, niektóre platformy mediów społecznościowych mogą nie działać. Na przykład YouTube może nie być najskuteczniejszym podejściem dla każdego. Jest jednak przydatny dla organizacji, które mogą poświęcić czas na tworzenie angażujących treści wideo.

Budowanie relacji

Media społecznościowe są bardzo potężne w tworzeniu relacji z klientami, do których nawet nie wiedziałeś, że możesz dotrzeć. Dzięki możliwości angażowania ludzi z całego świata.

Pamiętaj więc, aby nadążyć za ewoluującym cyfrowym konsumentem, silnym. Obecność w mediach społecznościowych jest ważna dla budowania marki i pomaga wyprzedzić konkurencję.

 

Zobacz również:
Radakcja TeamJob

Jak napisać imponującą prezentację (z przykładami)?

Previous article

Co wziąć pod uwagę szukając nowej pracy? Zwróć uwagę na te 5 spraw!

Next article

You may also like

More in Online